Suomen turvavalmennus
  • Etusivu
  • Yritys
  • Yhteystiedot
    • Toimitus- ja maksuehdot
  • Koulutukset
    • Haastavan henkilön kohtaaminen
    • Uhkatilannekoulutus organisaatiolle
    • Uhkatilannekoulutus yksityishenkilölle
    • Poistumisharjoitus
    • Alkusammutuskurssi
    • SPR Ensiapukurssit >
      • SPR EA 1
      • SPR EA 2
      • SPR EA 4 tuntia
      • SPR EA 8 tuntia
    • Järjestyksenvalvoja - kurssit >
      • Peruskurssi 40h
      • Kertauskurssi 8h
    • Voimankäyttö - koulutukset >
      • Kaasusumutinkoulutus 5h
      • Teleskooppipatukka-koulutus 5h
      • Voimankäytön kertauskoulutus 8h
    • AS-1 Kurssinjohtajakoulutus
    • Koulutuskalenteri
  • Asiakkaitamme
  • Etusivu
  • Yritys
  • Yhteystiedot
    • Toimitus- ja maksuehdot
  • Koulutukset
    • Haastavan henkilön kohtaaminen
    • Uhkatilannekoulutus organisaatiolle
    • Uhkatilannekoulutus yksityishenkilölle
    • Poistumisharjoitus
    • Alkusammutuskurssi
    • SPR Ensiapukurssit >
      • SPR EA 1
      • SPR EA 2
      • SPR EA 4 tuntia
      • SPR EA 8 tuntia
    • Järjestyksenvalvoja - kurssit >
      • Peruskurssi 40h
      • Kertauskurssi 8h
    • Voimankäyttö - koulutukset >
      • Kaasusumutinkoulutus 5h
      • Teleskooppipatukka-koulutus 5h
      • Voimankäytön kertauskoulutus 8h
    • AS-1 Kurssinjohtajakoulutus
    • Koulutuskalenteri
  • Asiakkaitamme
Search by typing & pressing enter

YOUR CART

Haastavan henkilön kohtaaminen, 2-3 h

Picture

HAASTAVAN HENKILÖN KOHTAAMINEN - TOIMIALASTA RIIPPUMATON (2-3 tunnin etäkoulutus)

Miten pärjäätte tilanteissa, joissa tunteet kuohuvat ja aggressiivisuuden uhka on ilmassa? Tunnetteko valittajatyypit? Tarvitsetteko työkaluja ristiriitatilanteiden käsittelemiseen? Oletteko kohdannut häirintäkäyttäytymistä työnne johdosta? Milloin ja miten poistua tilanteesta ja ilmoittaa viranomaisille? 

Lähes jokainen ihmisten kanssa työskentelevä kohtaa elämänsä aikana jollakin tavalla häiritsevän, vihaisen tai aggressiivisesti käyttäytyvän ihmisen. Tällaisen ihmisen kohtaamiseen on hyvä varautua, vaikka yhtä tiettyä toimintamallia ei olekaan. Opi ennakoimaan sekä kehittämään ja vahvistamaan omia tunne- ja vuorovaikutustaitojasi ja varautumaan häiritsevän tai aggressiivisen asiakkaan kohtaamiseen. Tämä koulutus on suunnattu kaikille, jotka toimivat erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa toimialasta tai työympäristöstä riippumatta.

HYÖDYT

Koulutukseen osallistuvan
  • käsitys häirintäkäyttäytymisestä tarkentuu ja tieto yksityisyyden hallinnasta paranee
  • ymmärrys valittajatyypeistä paranee ja hän oppii pärjäämään heidän kanssaan paremmin
  • käsitys aggressiokäyttäytymisestä paranee ja hän osaa tunnistaa asiakkaan käytöksen syitä
  • omien stressireaktioiden tunnistaminen ja -hallinta paranee
  • asiakaspalvelutyötä tekevän konfliktin hallinnan valmiudet haastavissa palvelutilanteissa paranee
  • asiakaspalvelutyötä tekevän turvallisuudentunne ja sitä kautta työhyvinvointi paranee
  • asiakaspalvelun laatu paranee ja sitä kautta organisaation asiakkaiden asiakaskokemus paranee
ESIMERKKISISÄLTÖ 1

  1. Työpaikkaväkivalta käsitteenä ja sen monimuotoisuus tämän päivän työelämässä
  2. Riskien arviointi ja ennakoivat turvallisuustoimet asiakaspalvelutyössä
  3. Häirintäkäyttäytyminen ja ennakoiva yksityisyyden suoja
  4. 5 eri valittajatyyppiä - tunnista tyypit ja opi toimimaan heidän kanssaan
  5. Aggressiokäyttäytymisen syyt ja ilmenemismuodot
  6. Oman elimistön stressireaktiot ja niiden hallinta
  7. Toimintataktiikka yksin ja työparin kanssa
  8. Aggressiokäyttäytymisen hallinta rauhoittavalla elekielellä ja puhuttamistekniikalla
  9. Laiton uhkaus ja hätävarjelu. Milloin ja miten poistua tilanteesta ja ilmoittaa viranomaisille?
  10. Mainehaitan ehkäiseminen ja tilanteen jälkihoito
ESIMERKKISISÄLTÖ 2

  1. Työpaikkaväkivalta käsitteenä ja sen monimuotoisuus tämän päivän työelämässä
  2. Riskien arviointi ja ennakoivat turvallisuustoimet opetustyössä ja eri ympäristöissä toimiessa
  3. Häirintäkäyttäytyminen ja loukkaavan käytöksen sietämisen rajat
  4. Erilaisten taustojen ja kulttuurien vaikutukset käyttäytymiseen
  5. Uhkaavasti / sekavasti käyttäytyvän opiskelijan kohtaaminen
  6. Aggressiokäyttäytymisen syyt ja ilmenemismuodot
  7. Oman elimistön stressireaktiot ja niiden hallinta
  8. Aggressiokäyttäytymisen hallinta rauhoittavalla elekielellä ja puhuttamistekniikalla
  9. Laiton uhkaus ja hätävarjelu. Hätävarjelun taktiikka.
  10. Tilanteiden jälkihoito ja henkilöstön voimavarojen tukeminen
Koulutuksen pituus on 2-3 tuntia ja on toteutettavissa tarvittaessa kahdessa tai kolmessa osassa. Koulutus on nauhoitettavissa organisaation käyttöön erikseen sovittaessa. Koulutukset räätälöidään tarvittaessa toimialakohtaisesti.

Koulutuksen hinta alk. 1250 € + alv. (hinta riippuu koulutettavan ryhmän koosta ja mahdollisesta nauhoituksesta).

​Vastaamme 8 tunnin sisällä yhteydenottopyyntöihinne.

Ota yhteyttä tästä!
Picture
© Suomen turvavalmennus   020 755 8822  PL 17  04301 Tuusula   info@turvavalmennus.fi   Tietosuojaseloste