Suomen turvavalmennus
  • Etusivu
  • Yritys
  • Yhteystiedot
    • Toimitus- ja maksuehdot
  • Asiakkaitamme
  • Koulutukset
    • Uhkatilannekoulutus >
      • Organisaatiolle
      • Yksityishenkilölle
    • Haastavan asiakkaan hallinta
    • Poistumisharjoitus
    • Evakuointikoulutus >
      • Turvallisuuskävelyt
      • Suojeluorganisaatiot
      • Sisällesuojautuminen
      • Hoitoalan evakuointi
      • Uhkaevakuointi
    • SPR Ensiapukurssit >
      • SPR EA 1
      • SPR EA 2
      • SPR EA 4 tuntia
      • SPR EA 8 tuntia
    • Työturvallisuuskortti® >
      • Työturvallisuuskortti Lähikoulutus
      • Työturvallisuuskortti Webinaari
    • Tulityökortti
    • Alkusammutuskurssi
    • Järjestyksenvalvoja - kurssit >
      • Peruskurssi 40h
      • Kertauskurssi 8h
    • Voimankäyttö - koulutukset >
      • Kaasusumutinkoulutus 5h
      • Teleskooppipatukka-koulutus 5h
      • Voimankäytön kertauskoulutus 8h
    • Ammattipätevyys-koulutukset
    • AS-1 Kurssinjohtajakoulutus
  • Etusivu
  • Yritys
  • Yhteystiedot
    • Toimitus- ja maksuehdot
  • Asiakkaitamme
  • Koulutukset
    • Uhkatilannekoulutus >
      • Organisaatiolle
      • Yksityishenkilölle
    • Haastavan asiakkaan hallinta
    • Poistumisharjoitus
    • Evakuointikoulutus >
      • Turvallisuuskävelyt
      • Suojeluorganisaatiot
      • Sisällesuojautuminen
      • Hoitoalan evakuointi
      • Uhkaevakuointi
    • SPR Ensiapukurssit >
      • SPR EA 1
      • SPR EA 2
      • SPR EA 4 tuntia
      • SPR EA 8 tuntia
    • Työturvallisuuskortti® >
      • Työturvallisuuskortti Lähikoulutus
      • Työturvallisuuskortti Webinaari
    • Tulityökortti
    • Alkusammutuskurssi
    • Järjestyksenvalvoja - kurssit >
      • Peruskurssi 40h
      • Kertauskurssi 8h
    • Voimankäyttö - koulutukset >
      • Kaasusumutinkoulutus 5h
      • Teleskooppipatukka-koulutus 5h
      • Voimankäytön kertauskoulutus 8h
    • Ammattipätevyys-koulutukset
    • AS-1 Kurssinjohtajakoulutus
Search by typing & pressing enter

YOUR CART

Haastavan asiakkaan hallinta, 2 h

Picture
HAASTAVAN ASIAKKAAN HALLINTA - TOIMIALASTA RIIPPUMATON (2 tunnin etäkoulutus)

Miten pärjäät tilanteissa, joissa tunteet kuohuvat ja aggressiivisuuden uhka on ilmassa? Tunnetko valittajatyypit? Tarvitsetko työkaluja ristiriitatilanteiden käsittelemiseen? Oletko kohdannut häirintää tai vainoamista työsi johdosta? Milloin ja miten poistua tilanteesta ja ilmoittaa viranomaisille? 

Lähes jokainen ihmisten kanssa työskentelevä kohtaa elämänsä aikana jollakin tavalla häiritsevän, vihaisen tai aggressiivisesti käyttäytyvän ihmisen. Tällaisen ihmisen kohtaamiseen on hyvä varautua, vaikka yhtä tiettyä toimintamallia ei olekaan. Opi ennakoimaan sekä kehittämään ja vahvistamaan omia tunne- ja  Vuorovaikutustaitojasi ja varautumaan häiritsevän tai aggressiivisen asiakkaan kohtaamiseen. Tämä koulutus on suunnattu kaikille, jotka toimivat erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa toimialasta tai työympäristöstä riippumatta.


HYÖDYT

K
oulutukseen osallistuvan
  • käsitys häiriökäyttäytymisestä tarkentuu ja tieto yksityisyyden hallinnasta paranee
  • ymmärrys valittajatyypeistä paranee ja hän oppii pärjäämään heidän kanssaan paremmin
  • käsitys aggressiokäyttäytymisestä paranee ja hän osaa tunnistaa asiakkaan käytöksen syitä
  • omien stressireaktioiden tunnistaminen ja -hallinta paranee
  • asiakaspalvelutyötä tekevän konfliktin hallinnan valmiudet haastavissa palvelutilanteissa paranee
  • asiakaspalvelutyötä tekevän turvallisuudentunne ja sitä kautta työhyvinvointi paranee
  • asiakaspalvelun laatu paranee ja sitä kautta organisaation asiakkaiden asiakaskokemus paranee

SISÄLTÖ

  1. Työpaikkaväkivalta käsitteenä ja sen monimuotoisuus tämän päivän työelämässä
  2. Riskien arviointi ja ennakoivat turvallisuustoimet asiakaspalvelutyössä
  3. Häirintä ja vainoaminen sekä ennakoiva yksityisyyden suoja
  4. 5 eri valittajatyyppiä - tunnista tyypit ja opi toimimaan heidän kanssaan
  5. Aggressiokäyttäytymisen syyt ja ilmenemismuodot
  6. Oman elimistön stressireaktiot ja niiden hallinta
  7. Toimintataktiikka yksin ja työparin kanssa
  8. Aggressiokäyttäytymisen hallinta rauhoittavalla elekielellä ja puhuttamistekniikalla
  9. Laiton uhkaus ja hätävarjelu. Milloin ja miten poistua tilanteesta ja ilmoittaa viranomaisille?
  10. Mainehaitan ehkäiseminen ja tilanteen jälkihoito

Koulutuksen pituus on 2 tuntia ja on toteutettavissa tarvittaessa kahdessa tunnin osassa. Koulutus on nauhoitettavissa organisaation käyttöön erikseen sovittaessa. Koulutukset räätälöidään tarvittaessa toimialakohtaisesti.

Koulutuksen hinta alk. 1290€ + alv. (hinta riippuu koulutettavan ryhmän koosta ja mahdollisesta nauhoituksesta).


Vastaamme 8 tunnin sisällä yhteydenottopyyntöihinne.

Ota yhteyttä tästä!
Picture
© Suomen turvavalmennus   0400 825 371   PL 17, 04301 Tuusula   info@turvavalmennus.fi   Tietosuojaseloste